V dnešní době již jistě téměř všichni vědí, jak je důležitá kvalitní prezentace nemovitosti při prodeji. Bohužel je ale stále relativně dost nemovitostí, které byly nafoceny mobilním telefonem, nebyla prezentaci věnována patřičná péče. A pak se není čemu divit, že nemovitost nelze prodat! Čím déle je nemovitost „k prodeji“ tím ztrácí na jedinečnosti a tudíž i na hodnotě.

Pro kvalitní prezentaci nemovitosti je vhodné využívat, tzv. home staging.

Co to vlastně home staging je? Home staging je marketinogový nástroj, kvalitní příprava nemovitosti před tím, než jí ukážeme potencionálnímu kupujícímu. Jak všichni víme teplo domova vytváří žena, tzn.pokud si žena zamiluje prostor, do kterého vstoupí, tak má makléř, potažmo prodávající  vyhráno, protože touha kupujícího je naladěna na správnou vlnu, která podněcuje klienta k tomu, aby nemovitost koupil.

Co home staging znamná v praxi? Zařízení místnosti nábytkem, dekoracemi. Každý profesionální realitní makléř již tuto službu využívá. Pokud se prodává prázdná nemovitost, místnosti se vybaví nábytkem, dekoracemi, tak aby si potencionální kupující dokázal představit, jak by nové bydlení mohlo vypadat. Pokud se prodává vybavená nemovitost, je důležité jí odosobnit a případně dovybavit dekoracemi.

My také hojně využíváme home stagingu, před focením a natáčením videoprezentací nemovitosti. Tento marketingový nástroj skutečně funguje. Díky kvalitní přípravě, profesionální prezentaci a cílené inzerci je možné nemovitost prodat 2x rychleji, za cenu o 15 až 20% vyšší. Což ocení hlavně prodávající, který v konečné fázi vydělá, jelikož cena home stagingu je součástí provize.

Pokud se chystáte prodat vaši nemovitost a nevíte, jak nejlépe jí prezentovat, případně si nejste jistí, zda prodáte dostatečně rychle a za co možná nejvyšší cenu, svěřte se do péče profesionálům. Zavolejte nebo napište a domluvte si nezávaznou schůzku. Těšíme se na vás.